بائواستیل

هلدینگ شیانگ، غول نیکل متعلق به میلیاردر معروف، زیانگ گوانگ دا، در حال مذاکره برای فروش برخی از دارایی های فولاد ضد زنگ خود در اندونزی به شرکت بائواستیل چین است. گفته می شود بائواستیل، بزرگترین تولیدکننده فولاد خام جهان، احتمالاً سهام کنترلی در برخی از خطوط تولید تینگ شان در پارک صنعتی Morowali اندونزی در استان سولاوسی مرکزی را به دست خواهد آورد.

به گزارش کالاخبر به نقل از فولاد ایران، مذاکرات در این باره در ماه آوریل آغاز شد و دارایی ها برای فروش شامل تاسیسات تولید فولاد ضد زنگ و نیکل چدن است. گفته می شود این معامله می تواند ۳ تا ۴ میلیارد دلار ارزش داشته باشد. هر دو طرف بر روی شرایط اصلی به توافق رسیده‌اند و در حال حاضر در حال بحث در مورد جزئیات پس از خرید هستند.

شیانگ اخیراً پس از شرط‌بندی‌هایش مبنی بر کاهش قیمت نیکل که باعث رکود تاریخی در بورس فلزات لندن در اوایل امسال شد، به شهرت رسید. توافق این شرکت با بائواستیل، روابطش را با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کالای دولتی چین تقویت می کند و در عین حال به آن اجازه می دهد تا در معرض تجارت فولاد قرار گیرد.

شیانگ در سال های اخیر با یک کارخانه فولاد در آفریقا و یک کارخانه لیتیوم در آمریکای جنوبی، کسب و کار خود را متنوع و گسترش داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها