جبار کوچکی نژاد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بر عرضه خودرو در بورس کالا به عنوان راهکار ایجاد شفافیت، توقف زیان‌دهی تولیدکننده و رسیدن خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی تاکید کرد. به گفته او عرضه خودرو در بورس کالا مناسبترین راهکار برای رهایی خودروسازان از سایه دخالت دولت است.

به گزارش  کالاخبر ، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بر عرضه در بورس کالا به عنوان راهکار ایجاد شفافیت، توقف زیان‌دهی و رسیدن خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی تاکید کرد.

کوچکی‌نژاد گفت: با توجه به زیان ۱۱۷ هزار میلیارد تومانی خودروسازان که ناشی‌از سیاست‌های نادرست دولتی است، عرضه محصول‌هایشان در بورس کالا می‌تواند موجب توقف‌زیان‌دهی در این صنعت شود.

وی اظهار کرد: ماحصل دخالت‌های بیش‌از حد دولت و سیاست‌های مبتنی‌بر قیمت‌گذاری دستوری که همچنان بر صنعت خودرو کشور سایه انداخته، زیان ۱۱۷هزار میلیارد تومانی خودروسازان بوده که به یک مسئله بغرنج در کشور و شرکت‌های خودروسازی تبدیل شده و به تامین رفاه مصرف‌کنندگان نیز نینجامیده است.

کوچکی‌نژاد کشف قیمت واقعی خودرو در بورس کالا را مناسب‌ترین راهکار برای رهایی خودروسازان از سایه دخالت دولت و توقف زیان‌دهی این شرکت‌ها اعلام کرد و افزود: عرضه خودرو در بورس کالا موجب شفافیت، خروج خودروسازان از زیان و رسیدن خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها