وجیه اله جعفری

وجیه اله جعفری در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت:ایمیدرو هیچ محدودیتی در سرمایه گذاری برای اکتشاف معادن در کهگیلویه و بویراحمد ندارد.

به گزارش کالاخبر به نقل از ایمیدرو، رییس هیات عامل ایمیدرو امروز در این دیدار که در محل استانداری ( یاسوج) برگزار شد، تصریح کرد: این سازمان تمرکز فعالیت خود را بر روی شهرستان های کم برخوردار گذاشته به طوری که با انجام فعالیت های اکتشافی، تلاش کرده که مسیر سرمایه گذاری در این مناطق تسهیل شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر وزارت صمت برنامه طرح آمایش شهرستان های کم برخوردار را دارد تا زمینه سرمایه گذاری های پایدار و ماندگار ایجاد شود.

۱۲ محدوده امیدبخش

جعفری افزود: طی سال های اخیر پتانسیل یابی در بخش معادن استان انجام شده و تاکنون ۱۲ محدوده امیدبخش حاصل مطالعات پهنه های اکتشافی و اجرای عملیات، شناسایی شده است‌.

به گفته وی، ۱۰ پروانه اکتشاف نیز در استان اخذ شده است.

وی در ادامه خواهان همکاری مسوولان استانی برای تسریع در فعال کردن توانمندی های معدنی کهگیلویه و بویراحمد شد.

جعفری همچنین گفت: توسعه زیر بناهای مناطق معدنی در ساخت جاده و خطوط برق، از جمله فعالیت های این سازمان در استان است.

احمدزاده: از برنامه های ایمیدرو در استان حمایت می کنیم

در این نشست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به رغم اینکه ۱۰ درصد اب و یک سوم نفت کشور از این استان تامین می سود، بهره چندانی از این ثروت نبرده ایم.

وی در عین حال گفت: استانداری، از برنامه ها و اقدامات ایمیدرو برای توسعه معادن حمایت می کند.

از سوی دیگر خدایار کریم نژاد سرپرست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، گزارشی از فعالیت های این شرکت در معادن استان و چالش های پیش رو ارایه کرد. احمد فتاحی مجلج مدیر اکتشاف ایمیدرو نیز اشاره ای به فعالیت های اکتشافی ایمیدرو در سطح استان داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها