محمرضا میرتاج الدینی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس میگوید: ارائه پروژه‌های زیرساختی و عمرانی شهرداری در بورس کالا، می‌تواند یک اقدام دیگر شهرداری تهران در راستای شفافیت مسائل مالی باشد.

به گزارش کالاخبر و به نقل از خبرگزاری میزان ، محمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره ورود شهرداری تهران به بورس کالا و خرید تجهیزات مورد نیاز خود از بازار سرمایه گفت: هر اقدامی که منجر به شفافیت در مسائل مالی از سوی دستگاه‌ها شود، مورد حمایت و استقبال ما نمایندگان مجلس است و این کار شهرداری تهران، بسیار ارزشمند و در مسیر شفاف‌سازی مسائل مالی شهرداری است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری تهران گردش مالی سنگین و گسترده‌ای دارد، خرید و فروش محصول‌ها از بورس کالا این مبادلات را بسیار روشن و شفاف می‌کند، قیمت‌ها را متعادل و دقیق مشخص می‌کند و امکان سوء استفاده و رانت را برای برخی به صفر می‌رساند. امیدواریم که شهرداری تهران این اقدام را با رعایت مسائل همه جانبه انجام دهد و این اقدام الگویی موفق برای سایر دستگاه‌ها نیز شود.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: ارائه پروژه‌های زیرساختی و عمرانی شهرداری در بورس کالا، می‌تواند یک اقدام دیگر شهرداری تهران در راستای شفافیت مسائل مالی باشد. شهرداری تهران پروژه‌های بسیار زیادی را دارد و در بورس کالا مسیر پیمانکاری این پروژه‌های شفاف می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها