خودرو

با عرضه خودرو در بورس کالا، محصول با قیمت منصفانه تری در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد. به گفته یک کارشناس بازار خودرو، بورس کالا با بهره گیری از سازوکار عرضه و تقاضا در مقام بستر معاملات کاملاً شفاف است.

به گزارش کالاخبر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حسین مریدسادات، کارشناس ارشد مسائل خودرو در برنامه صبح و گفتگو درباره بیم‌ها و امیدها در بازار خودرو (متن کامل) اظهار کرد: قرعه کشی خودرو در سال گذشته رانت ۱۰۰ هزار میلیاردی را برای افرادی به همراه آورد و قطع به یقین، واردات خودرو و تک نرخی شدن قیمت خودرو در بازار به ضرر این افراد است، در بورس کالا بسیاری از خودروها در حال وارد شدن هستند و دیدیم خودروهایی که شکاف قیمتی ۴۰۰ میلیونی داشتند با قیمت‌های خیلی منصفانه تری به دست مصرف کننده، رسید.

به گفته مرید سادات بورس کالا با بهره گیری از سازوکار عرضه و تقاضا در مقام بستر معاملات کاملاً شفاف است. شما در کف عرضه کننده باید ببینید توان خودروساز چقدر است در قسمت تقاضا مردم چقدر نیاز دارند، سال‌ها است درگیر سنگین بودن کفه تقاضا نسبت به عرضه هستیم.

این کارشناس خودرو ابراز امیدواری کرد، با بحث صادرات و واردات خودرو این مشکلات حل شود علی الخصوص درمورد بازار خودرو و متأسفانه بسیاری از دلالان در این بازار حضور فعال دارند و این مصرف کننده و خودروساز است که زیان می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها