• ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
  • کد خبر: 79575
مس

روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۲.۵ درصد رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۲۳۰ دلار رسید.

به گزارش کالاخبر ، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه، ۲.۵ درصد معادل ۲۰۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۶.۸ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۲۳۰ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه، هشت هزار و ۲۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه، ۱.۹ درصد معادل ۱۵۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۵.۸ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه، با کاهش یک هزار و ۷۷۵ تنی، از ۱۰۵ هزار و ۴۲۵ تن به ۱۰۳ هزار و ۶۵۰ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی ۱۳۵ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۲۱ شهریور ماه، با کاهش ۵۴ دلار بر تن همراه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها