• ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
  • کد خبر: 80959
بیت کوین

داده‌ها نشان می‌دهند که بیت‌کوین در بالاترین حد ۶ هفته اخیر خود رونق می‌یابد زیرا کسب سود، دوباره در کانون توجه قرار گرفته است.

به گزارش کالاخبر به نقل از کریپتو، داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای گلسنود نشان می‌دهد که برخی از قدیمی‌ترین بیت‌کوین‌های «خفته» در حال بازگشت به گردش هستند.

از آنجایی که بیت‌کوین در نیمه دوم اکتبر چیزی شبیه به بازگشت را تجربه می‌کند، هدلرها رفتار خود را پس از یک بازار نزولی یک ساله تغییر می‌دهند.

بر اساس گزارش گلسنود، تعداد بیت‌کوین‌هایی که قبلاً به مدت هفت تا ۱۰ سال در کیف پول ثابت مانده و فعال نبودند در ۲۹ اکتبر به بالاترین حد یک ماهه رسیدند. البته چنین روندی در اول اکتبر نیز دیده شده است.

داده‌های بیشتر نشان می‌دهد که سود خروجی تراکنش خرج نشده (UTXO) در ۲۸ اکتبر به بالاترین سطح یک ماهه بالای ۷۳ درصد رسید و بیانگر این مورد است که قصد دارد از سطوح سپتامبر پیشی بگیرد.

داده‌های گلسنود نشان می‌دهد که حرکت بیت‌کوین به سرعت با سود و نه با ضرر انجام می‌شود.

داده‌ها از این نظریه حمایت می‌کنند که تمایل فزاینده‌ای برای مشارکت در کسب سود حتی در میان با تجربه‌ترین دارندگان بیت‌کوین، با قیمت‌های فعلی وجود دارد. همچنین معیار شبکه کلیدی بیان می‌کند که چنین فعالیت‌های سودآوری می‌تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد حتی اگر قیمت لحظه‌ای فقط رشد متوسطی داشته باشد.

آخرین خوانش‌های نسبت سود خروجی مصرفی بیت‌کوین (SOPR) نشان می‌دهد که افزایش بیشتر قیمت بیت‌کوین در یک کشور سنتی سودگیر قرار می‌دهد.

سود خروجی مصرفی بیت‌کوین اساساً میزان فروش بیت‌کوین را در سود یا زیان نشان می‌دهد. با نوسان در اطراف یک، این نسبت در طول بازارهای نزولی منفی است و هنگامی که از یک عبور می‌کند در حالی که بالاتر می‌رود، نشان‌دهنده افزایش عرضه است که به نوبه خود می‌تواند بر عملکرد قیمت تأثیر بگذارد.

رناتو شیراکاشی خالق آن در مقدمه‌ای بر این معیار در سال ۲۰۱۹ توضیح داد: «در یک بازار نزولی، همه می‌فروشند یا منتظر نقطه سربه‌سر برای فروش هستند».

وقتی SOPR نزدیک یا بیشتر از یک است، افراد شروع به فروش بیشتر می‌کنند زیرا به نقطه سربه سر می‌رسند و با عرضه بیشتر، قیمت سقوط می‌کند.»

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۶۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۴۴ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹.۷۴ میلیارد دلار است که ۱۳.۹۷ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۳۶ میلیارد دلار است که ۴.۸۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۸۰.۱۲ میلیارد دلار است که ۸۹.۲۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۱۵ به وقت شرقی)

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۰ هزار و ۷۷۳.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۱ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۶۱۹.۹۱دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۵۰ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۴- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۳۰۵.۸۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۱ درصد افزایش

۶- ریپل

قیمت: ۰.۴۶۶۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۹۷ درصد کاهش

۷- کاردانو

قیمت: ۰.۴۱۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۳۷ درصد افزایش

۸- سولانا

قیمت: ۳۲.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۴ درصد افزایش

۹ - دوج کوین

قیمت: ۰.۱۳۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:۵.۶۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵۵.۵۹ درصد افزایش

۱۰- پولکا دوت

قیمت: ۶.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۳۲ درصد افزایش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها