نساجی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۶ هزار و ۲۰۹ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۱ هزار و ۳۵۱ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۶ هزار و ۴۳۹ تن بود.

به این ترتیب همچنان معاملات پلی پروپیلن های نساجی با رونق برگزارشد. به این ترتیب پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون با حجم عرضه ۷۹۲ تن، تقاضایی بالغ بر ۶۶۲۲ تن داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۹۱ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۹۵۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲Lپتروشیمی رجال هم با عرضه ۱۸۹ تنی به میزان ۴۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۹۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۵۰ تومان بود. همچنین پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XL این مجتمع هم با ۱۴۷ تن عرضه ۶۹۳ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با قیمت ۳ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری کردند.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی هم با حجم ۲۱۰ تن با تقاضایی برابر ۱۵۳۳ تن روبه رو شد، قیمت خرید این کالا ۳ هزار و ۹۵۰ تن بود.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار هم ۷۳۵ تن عرضه و ۲۴۷۸ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با قیمت ۳ هزارو ۹۵۰ تومان خریداری کردند.

همچنین در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی هم پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C با عرضه ۱۰۵ تنی ۱۷۰۱ تن تقاضا داشت، قیمت خرید آن ۴ هزارو ۱۱۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۲۸ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲L این مجتمع هم با ۱۰۵ تن عرضه ۱۲۶ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴ هزار و ۱۱۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۳۴۰R نویدزرشیمی هم با ۱۰۵ تن عرضه ۱۲۶ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴ هزار و ۲۲۷ تومان خریداری شد. پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA این مجتمع هم با عرضه۱۰۵ تنی به میزان ۱۶۳۸ تن تقاض داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۸۳۲تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۱۵ تومان رقم خورد.

در همین حال در گروه پلی اتیلن ، پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پتروشیمی جم با نرخ پایه ۴ هزار و ۴۳ تومان معامله شد، پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵، پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۵۰۱AA، پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۵۰۱KJ و پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۰۲ این مجتمع هم با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها