معدن

شاخص تولید مواد معدنی فلزی و غیرفلزی هند طی سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی شاهد رشد ۴.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

به گزارش کالاخبر به نقل از ایمیدرو، براساس اعلام وب سایت Hellenic Shipping News شاخص تولید موادمعدنی در هند طی سپتامبر سال جاری میلادی ۹۹.۵ به ثبت رسید که حاکی از رشد ۴.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی است.

طی این مدت، برخی موادمعدنی مهم شاهد رشد تولید بودند از جمله زغال سنگ با رشد ۱۲.۱ درصدی، سنگ آهن با رشد ۹.۱ درصدی و کنسانتره مس با رشد ۱۸.۵ درصدی به ثبت رسیدند.

در همین حال میزان تولید فسفریت، بوکسیت و سنگ آهک نیز در سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۸۷.۶ درصد، ۵.۵ درصد و ۴.۷ درصد افزایش یافتند.

مرکز آمارهند اعلام کرد: مجموع تولید مواد معدنی در این کشور از ابتدای آوریل تا پایان سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی شاهد رشد ۴.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی بوده است.

تولید موادمعدنی فلزی

تولید بوکسیت هند طی سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی یک میلیون و ۶۶۷ هزار تن اعلام شد. همچنین طی این مدت، تولید کرومیت و کنسانتره مس این کشور به ترتیب ۱۱۶ هزار تن و ۱۰ هزار تن به ثبت رسیده است.

این در حالی است که ۹۲ کیلوگرم طلا، ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۲ هزار تن کنسانتره مس، ۱۶۳ هزار تن سنگ منگنز و همچنین ۴۵ هزار تن کنسانتره روی طی سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی در هند تولید شده است.

موادمعدنی غیرفلزی

میزان تولید مواد معدنی غیرفلزی همچون سنگ آهک ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن، فسفریت ۱۵۰هزار تن و الماس ۷۰ قیراط طی سپتامبر سال جاری به ثبت رسیده است.

تولید زغال سنگ این کشور نیز طی سپتامبر سال جاری ۵۸ میلیون تن گزارش شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها