موسی نجفی

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت حق ندارد بازار سهام را با تصمیمات خلق الساعه دچار چالش کند. اگر دولت دست از قیمت‌گذاری بردارد، سرمایه‌گذاران واقعی در صنایع مختلفی همچون پتروشیمی سرمایه‌گذاری کرده و ثبات نیز در بازار سرمایه ایجاد می‌شود.

به گزارش کالاخبر ، موسی احمدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه فراز و فرود و بسیاری از مسائل اقتصادی بر بورس کشور تاثیر می‌گذارد به پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) گفت: بسته حمایتی به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری که در آن ریسک وجود دارد، امنیت خاطر را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

نماینده مردم کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس در ادامه عنوان کرد: این موضوع از یک طرف با جمع‌آوری پول‌های سرگردان و سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید در این روند می‌تواند به ایجاد اشتغال کمک کند و از طرفی مانع ایجاد تورم و بالا رفتن نقدینگی در جامعه شود.

احمدی افزود: بیمه شدن سهام سرمایه‌گذاران علاوه بر جمع‌آوری نقدینگی و استفاده در حوزه تولید به رونق تولید کمک کرده و اقدام مطلوبی برای توسعه اقتصادی است.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی صندوق‌های مختلف در بازار سرمایه چون صندوق املاک و مستغلات و دیگر صندوق‌ها تاثیر بسیاری بر ایجاد اعتماد مردم نسبت به بورس دارد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: دولت حق ندارد بازار بورس را با تصمیمات خلق الساعه دچار چالش کند. اگر دولت دست از قیمت‌گذاری بردارد سرمایه‌گذاران واقعی در صنایع مختلفی چون پتروشیمی سرمایه‌گذاری کرده و ثبات نیز در بازار سرمایه ایجاد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها