محمدحسین فرهنگی

محمدحسین فرهنگی نماینده مجلس می گوید: روند روبه جلوی بورس کالا در اقتصاد ملی به معنای هدایت کالاها و بازارها به سمت شفافیت است و در این مسیر نه تنها خودرو بلکه املاک هم امکان دادوستد در بورس کالا را دارند؛ در خصوص خودرو، حجم عرضه ها در بورس کالا باید بیشتر و پرحجم تر شود. 

محمدحسین فرهنگی، رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با کالاخبر اظهار کرد: مجلس از عملکرد رو به جلوی بورس کالا رضایت دارد و نمایندگان در جلسات مختلف از سازوکار بورس کالا در زمینه اهتمام به عرضه بیش‌تر کالاها و محصول‌ها حمایت می کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: هدف مهم در زمینه تقویت بورس‌های کالایی در کشور، ایجاد یک روند منطقی و طبیعی برای دادوستد کالاها است که علاوه بر سوق به سمت شفافیت، سلامت اقتصادی نیز تقویت شود.

این نماینده مجلس با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا گفت: نه تنها خودرو، بلکه املاک و سایر کالاها و خدمات هم باید از طریق بورس کالا عرضه شود که در زمینه معاملات خودرو، عرضه پرحجم تر در جهت دسترسی سریع تر مصرف کنندگان نیاز است.

فرهنگی با بیان اینکه عرضه کالاها از طریق سازوکار بورس کالا شرایط مساعدی را برای تولیدکننده و مصرف کننده مهیا می کند، گفت: دولت سیزدهم برنامه های مهمی در جهت ایجاد شفافیت اقتصادی دارد که در این زمینه تقویت هر چه بیشتر بورس کالا مورد توجه قرار گرفته تا شرایط برای هدف گذاری دولت و حمایت از بخش تولید مهیا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها