پلی اتیلن

براسکم، بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات پتروشیمی آمریکای لاتین یش‌بینی کرد که مقدار ظرفیت تولید پلی‌اتیلن تا سال ۲۰۲۴ میلادی از تقاضا فراتر می‌رود.

به گزارش کالاخبر به نقل از نیپنا، مقام‌های براسکم، بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات پتروشیمی آمریکای لاتین که در برزیل و مکزیک برای تولید پلی‌اتیلن ظرفیت‌سازی می‌کند، گفتند: بازارهای جهانی پلی‌اتیلن، نوعی رزین پلاستیکی که پرمعامله ترین کالای پتروشیمی است، تاثیر افزایش عرضه را پس از سال ۲۰۲۳ میلادی احساس خواهد کرد.

پدرو فریتاس، مدیر مالی شرکت براسکم در سه ماه سوم ۲۰۲۲ گفت: زمانی که به شرایط بازارهای جهانی پلی‌اتیلن در سال آینده میلادی نگاه می‌کنیم، شاهد افزایش عرضه بیش از رشد تقاضا هستیم.

وی ادامه داد: در سال ۲۰۲۴ میلادی ما شاهد معکوس شدن این روند خواهیم بود زیرا سرمایه‌گذاری برای سال ۲۰۲۵ میلادی اکنون مشخص نمی‌شود.

مدیر مالی شرکت براسکم تصریح کرد: با نگاهی به اعدادی که از مشاوره خارجی به دست می‌آیند، این چشم‌انداز را پیش رو داریم که سال ۲۰۲۳ میلادی همچنان شاهد آغاز روند افزایش ظرفیت تولید خواهیم بود، اما پس از آن روندی معکوس را تجربه خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها