طلا و بیت کوین

بانک گلدمن ساکس انتظار دارد که طلا با محرک‌های تقاضای واقعی آن، در درازمدت از بیت‌کوین با قیمت‌های متغیر عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش کالاخبر، گلدمن اعلام کرد که طلا کمتر تحت تأثیر شرایط مالی سخت‌تر قرار می‌گیرد، به این معنی که یک سبد سرمایه گذاری مفید است، به ویژه با توجه به اینکه طلا موارد استفاده غیر سوداگرانه را توسعه داده است در حالی که بیت کوین هنوز به دنبال آن است.

تجزیه و تحلیل گلدمن نشان داد، در حالی که معامله‌گران از طلا برای محافظت در برابر تورم و کاهش ارزش دلار استفاده می کنند، بیت‌کوین شبیه یک سهام شرکت فناوری با رشد بالاست.

ارزش پیشنهادی بیت‌کوین که بانک آن را راه‌حلی برای مشکل نامید، از ارزیابی موارد استفاده واقعی آن در آینده ناشی می‌شود و آن را به دارایی نوسانات و سوداگرانه‌تر از فلز گرانبها تبدیل می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، این بانک افزوده است در حالی که موقعیت‌های سوداگرانه خالص در هر دو دارایی در سال گذشته به شدت کاهش یافته است، طلا نسبت به سال گذشته در برابر سقوط ۷۵ درصدی بیت کوین اندکی افزایش یافته است. در این بیانیه آمده است: نقدینگی محدودتر باید فشار کمتری بر طلا داشته باشد که بیشتر در معرض محرک‌های تقاضای واقعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها