غلامرضا مرحبا

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بورس کالا با توجه به شفافیتی که دارد می‌تواند دلال‌بازی را در بازار خودرو حذف کند، این ظرفیت در بورس کالا برای عرضه همه تولیدات شرکت‌های خودروساز وجود دارد و باید خودروسازان هم برای عرضه کامل استقبال کنند.

ب‌ه گزارش کالاخبر ، غلامرضا مرحبا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: عرضه خودرو به صورت قرعه‌کشی باید به صورت کامل حذف و امکان عرضه کلی خودرو در بورس کالا فراهم شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: بورس کالا باید دارای شفافیت باشد و ضرورت دارد شفافیتی ایجاد شود که خودروسازان در یک فضای منطقی و شفاف، محصولاتشان را به بازار عرضه کنند، اقدام خوب و شایسته‌ای در راستای عرضه خودرو در بورس کالا فراهم شده است ولی باید با حمایت همه دستگاه‌ها با سازمان بورس و اوراق بهادار این مهم به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر حمایت مجلس از فعالیت بازار سرمایه گفت: بورس کالا از مهم‌ترین بازارها و تامین مالی و بخش‌های مختلف اقتصاد کشور است، ما نیز در مجلس همواره از بورس کالا حمایت ‌می‌کنیم و دغدغه‌های زیادی هم داریم که باید این دغدغه ها رفع شود.

مرحبا تاکید کرد: بورس کالا با توجه به تعریف و شفافیتی که دارد می‌تواند دلال‌بازی را در بازار خودرو حذف کند، این ظرفیت در بورس کالا برای عرضه همه تولیدات شرکت‌های خودروسازی ما ‌وجود دارد و باید خودروسازان هم استقبال کنند که این اتفاق رخ دهد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در موضوع عرضه خودرو در بورس کالا، یک سمت‌ قضیه وزارت صمت و سمت دیگر وزارت اقتصاد است و تعامل بین این دو وزارتخانه می تواند در این مهم به ما کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها