عارف باقری

مدیر مجتمع سرب نخلک خبر داد: طی ۹ ماهه سال جاری استخراج ماده معدنی از مجتمع سرب نخلک در حالی ۱۸۶ هزار تن برنامه‌ریزی شده بود که میزان استخراج  تا پایان ۹ ماهه سال جاری ۱۴ درصد از برنامه تعیین شده پیشتر است، همچنین استخراج در ۹ ماهه ۱۴۰۱ با ۲۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲۱۳ هزار و ۶۵ تن رسیده است.

به گزارش کالاخبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، عارف باقری مدیر مجتمع سرب نخلک درباره گزارش عملکرد ۹ ماهه این معدن توضیح داد: میزان تولید کنسانتره سرب در ۹ ماهه سال جاری به ۷ هزار و ۴۱۰ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته و نسبت به برنامه تولید ۶ هزار تنی، ۲۳ درصد پیشتر است.

وی افزود: مجتمع معدنی سرب نخلک در بازه فروردین تا پایان آذر ماه سال جاری موفق به فروش ۷ هزار و ۲۹۸ تن کنسانتره سرب شده که ۳ درصد بیش از فروش در بازه مشابه سال گذشته و ۲۲ درصد بیشتر از برنامه فروش ۷ هزار و ۶۲ تنی است.

به گفته باقری، حفاری اکتشافی این مجتمع در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به یازده هزار و ۱۵ متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴ درصدی و نسبت به برنامه حفاری اکتشافی سال ۱۴۰۱ که ۱۵ هزار متر تعیین شده است، تاکنون ۷۳ درصد از اهداف محقق شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها