گلوله آلومینایی

شرکت سرامیک های صنعتی اردکان برای نخستین بار موفق به فروش گلوله های آلومینایی در بازار فرعی بورس کالا شد. 

به گزارش کالاخبر ، ۱۸ بهمن ماه سال جاری بود که شرکت سرامیک های صنعتی اردکان پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و هفتادمین جلسه کمیته عرضه موفق به پذیرش ۲ هزار و ۵۰۰ تن گلوله های آلومینایی خود در بازار فرعی بورس کالا شد. این شرکت در تاریخ ۲ اسفند ۱۰۰ تن از این محصول را در بازار فرعی بورس کالا عرضه کرد و موفق به فروش ۱۰ تن از این کالا شد.

گلوله های آلومینایی با سختی بسیار بالا و مقاومت به سایش در صنایع کاشی، سرامیک، چینی، لعاب، سیمان، صنایع شیمیایی و معدنی میکرونیزه کاربرد دارد.

گلوله آلومینایی به دلیل سختی و استحکام مکانیکی بالاتر از فولاد و عدم ایجاد ناخالصی در حین فرآیند سایش، کاربردهای زیادی دارد. گلوله و لاینرهای آلومینایی از ماده اولیه اکسید آلومینیوم با خلوص بالاتر از ۹۹.۹ درصد در طی یک فرآیند پیچیده در دمای بالای ۱۶۰۰ درجه سانتی‌گراد تولید می شود.

کاربرد گلوله آلومینایی در بسیاری از صنایع از جمله فولاد، معادن، نفت، گاز و پتروشیمی، سرامیک، لعاب، سیمان سفید و ... است که در هر صنعت مصرف آن در شرایط ویژه و خالص انجام می پذیرد که از جمله مزیت گلوله آلومینایی، کاهش و صرفه جویی در مصرف انرژی در فرآیند آسیاب در صنایع است؛ برای نمونه مصرف عمده گلوله آلومینایی در صنعت کاشی و سرامیک جهت آماده‌سازی مواد اولیه با حداقل ایجاد ناخالصی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها