صادرات نفت

تولید محصولات پتروشیمیایی سنگاپور به دلیل افت تولید در بخش های تخصصی و پتروشیمی در ماه مارس امسال نسبت به دوره مشابه پارسال ۱۱.۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش کالاخبر به نقل از نیپنا، داده‌های رسمی حکایت از آن دارد که مجموع تولید مواد شیمیایی سنگاپور به‌دلیل افت تولید در بخش‌های تخصصی و پتروشیمی در مارس ۲۰۲۳ نسبت به دوره مشابه پارسال ۱۱.۸ درصد کاهش یافت.

هیئت توسعه اقتصادی (EDB) سنگاپور در بیانیهای اعلام کرد که تولید محصولات پتروشیمی این کشور در ماه مارس به‌دلیل تقاضای ضعیف بازار و اجرای عملیات تعمیرات دوره‌ای و نگهداری مجتمع‌های پتروشیمی نسبت به دوره مشابه پارسال ۲۰.۳ درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، تولید در بخش‌های تخصصی در ماه مارس به‌دلیل کاهش تولید روغن معدنی و افزودنی‌های غذایی، ۶.۵ درصد کاهش یافته است.

در مجموع، تولید مواد شیمیایی که نفت را هم شامل می‌شود، در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳.۱ درصد کاهش یافت.

مجموع تولید تولید سنگاپور در ماه مارس در مقایسه با افت ۹.۷ درصدی در ماه فوریه، در مارس ۲۰۲۳ نسبت به دوره مشابه پارسال ۴.۲ درصد کاهش یافت.
بر اساس ماه به ماه تعدیل فصلی، تولید مارس ۹.۳ درصد افزایش یافت.

صادرات پتروشیمی سنگاپور در این ماه نسبت به سال گذشته ۲۳.۱ درصد کاهش یافت که همسو با تولید ضعیف تر بود.

داده‌های جمع‌آوری شده ازسوی آی‌سی‌آی‌اس نشان می دهد که صادرات پتروشیمی سنگاپور در ماه مارس امسال برای هفتمین ماه پیاپی با کاهش روبه‌رو بوده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها