• ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
  • کد خبر: 84861
بیت کوین

در حال حاضر بن‌ بستی بر سر افزایش محدودیت‌های استقراض در ایالات‌متحده وجود دارد که باعث شده اقتصاد جهانی تمرکز زیادی بر احتمال نکول آمریکا داشته باشد.

به گزارش کالاخبر به نقل از وال استریت، تحلیلگران بازار پیش‌بینی کردند که اگر چنین پیش فرضی رخ دهد، می‌تواند به‌ طور مستقیم بر ارزش بیت‌کوین (BTC) تاثیر بگذارد، به این دلیل که ارز دیجیتال پرچمدار با بخش مالی سنتی ارتباط برقرار کرده است.

طبق گزارش بیزنس اینسایدر، در ۲۹ آوریل، سرپرست تحقیقات اف ایکس استاندارد چارترد، جف کندریک بیان کرد که اگر سقف بدهی ۳۱.۴ تریلیون دلاری فدرال تا مهلت تخمینی ماه جولای افزایش نیابد و پیش‌فرض رخ دهد، بیت‌کوین ممکن است حدود ۲۰ هزار دلار افزایش یابد و به ارزش ۴۹ هزار دلاری برسد.

کندریک خاطرنشان کرد که بیت‌کوین با عملکرد خوب در زمان‌هایی استرس‌زا شناخته شده است و به دلیل ماهیت غیرمتمرکز آن به‌عنوان پناهگاه امن در نظر گرفته می‌شود.

این تحلیلگر پیش‌بینی کرد که ممکن است بیت‌کوین کمی نوسان داشته باشد و تا ۴۹ هزار دلار افزایش نیابد؛ در واقع، وی انتظار دارد قبل از شروع دوباره افزایش ارزش ارزهای دیجیتال برتر، بیت‌کوین حدود ۵۰۰۰ دلار کاهش یابد. این تحلیلگر همچنین تاکید کرد که بر خلاف سایر ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین بیشتر شبیه به پناهگاه امن عمل می‌کند و گزینه خوبی برای تجارت است.

بنابراین در واقع، تجارت بهینه احتمالی بیت‌کوین طولانی و اتریوم کوتاه خواهد بود. کندریک گفت که این نوع ترکیب احتمالا بیان خوبی از این مورد خواهد بود.

کندریک معتقد است بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار برسد و دلایلی از جمله مسائل بانکی، نصف شدن بیت‌کوین و احتمال پایان افزایش نرخ فدرال رزرو را ذکر کرد.

همچنین وی خاطرنشان کرد که در دورنمای کنگره ایالات‌متحده، افزایش نرخ مشاهده نمی‌شود. بعید است که سقف بدهی رخ دهد اما اگر رخ دهد، می‌تواند عواقب قابل توجهی داشته باشد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۷۹ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۶ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲.۲۷ میلیارد دلار است که ۵۳.۰۴ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۵۴ میلیارد دلار است که ۶.۸۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۴.۰۴ میلیارد دلار است که ۹۱.۳۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۲۰ دقیقه به وقت شرقی)

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۸ هزار و ۵۹۰.۱۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۹۹ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۸۴۵.۵۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۲۱ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۳۳۵.۰۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۴ درصد افزایش

۵- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها