• ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
  • کد خبر: 85483
طلا

قیمت طلا امروز(سه‌شنبه) ثابت بود، اگرچه قیمت‌ها در بازه محدودی قرار داشتند زیرا معامله‌گران منتظر آمار تورم ایالات‌متحده و تصمیم سیاست فدرال رزرو در میان انتظارات توقف در مسیر افزایش نرخ بهره بانک مرکزی بودند.

به گزارش کالاخبر ، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۱۷ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۲.۸ درصد افزایش به ۱۹۶۰ دلار و ۳۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۱۴ درصد افزایش به ۱۹۶۱ دلار و ۳۰ سنت رسید.

مایکل لنگفورد، مدیر شرکت مشاوره ای AirGuide گفت که بازار منتظر ارائه اطلاعات درباره شاخص قیمت مصرف‌کننده و کمیته بازار آزاد فدرال ایالات‌متحده است تا جهت روشن‌تری را در مورد قیمت طلا ارائه دهد با این حال کاتالیزوری برای طلا وجود ندارد که بتواند از سایر طبقات دارایی بدون توجه به تصمیم‌گیری‌های سیاست فدرال رزرو آمریکا بهتر عمل کند.

در حالی که طلا به عنوان پوششی در برابر تورم تلقی می شود، نرخ های بالاتر برای کاهش فشارهای قیمتی عموما بر جذابیت دارایی های غیر بازده تاثیر می گذارد.

در حالی که طلا به عنوان پوششی در برابر تورم است، نرخ‌های بالاتر برای کاهش فشارهای قیمتی عموما بر جذابیت دارایی‌های بدون بازده تاثیر می‌گذارد. معامله‌گران با احتمال تقریباً ۸۰ درصدی قیمت‌گذاری می‌کنند که فدرال رزرو نرخ‌ها را در حالت تعلیق نگه دارد.

لانگفورد افزود: طلا باید به سمت میانگین متحرک ۱۰۰ روزه ۱۹۴۱ دلار در هر اونس حرکت کند، در صورتی که سطح حمایت بعدی را بشکند که میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ۱۸۴۱ دلار در هر اونس است.

بانک مرکزی اروپا تصمیم خود را در مورد نرخ روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد و انتظار می رود که نرخ‌ها را ۲۵ واحد افزایش دهد اما بانک ژاپن که روز جمعه رای خود را اعلام خواهد کرد، انتظار می‌رود سیاست فوق‌العاده سست خود را حفظ کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۴.۰۸ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ثابت در ۹۹۰.۲۳ دلار بود و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۱۳۶۰ دلار و ۱۸ سنت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها