• ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر: 85800
بیت کوین

مایک مک گلون، تحلیلگر رمزارزهای دیجیتال، هشدار داد که بیت‌کوین در مسیر آزمایشی بزرگ است.

به گزارش کالاخبر به نقل از کریپتوکارنسی، مایک مک گلون، استراتژیست کلان بلومبرگ اظهار کرد که بیت‌کوین احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ با آزمونی بزرگ روبرو خواهد شد.

وی در توییتی گفت که بیت‌کوین پس از عملکرد قوی در نیمه اول سال، احتمالا در ۶ ماه آینده باید شرایط سخت رکودی را تحمل کند.

افزایش ۸۴ درصدی بیت‌کوین در نیمه اول سال ۲۰۲۳ تقریبا دو برابر نزدک ۱۰۰ بود و در نوسانات سالانه نیز ثابت بود اما این نیمه دوم خواهد بود که ممکن است ارز دیجیتال معیار را به عنوان نسخه بتای بالا از بازار سهام یا پتانسیل آن برای طلای دیجیتال در دنیایی که به آن سمت می‌رود، تعریف کند.

مک گلون پیش‌بینی کرد که بازار سهام شروع به کاهش خواهد کرد و بیت‌کوین این شانس را خواهد داشت که خود را به‌ عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش یا «طلای دیجیتال» با عدم فرو رفتن در کنار سهام ثابت کند.

با این حال، مک گلون هشدار داد: در حالی که فدرال رزرو در رکودهای گذشته به سرعت سیاست‌های پولی را کاهش داد، بانک مرکزی ممکن است این بار به دلیل تورم بالا تمایلی به انجام این کار نداشته باشد.

این استراتژیست افزود: ما معتقدیم زمانی که بازار سهام در مقطعی وارد بازار نزولی می‌شود، آزمایش واقعی بیت‌کوین ممکن است انجام شود.

در طول دو انقباض بزرگ اقتصادی از آغاز هزاره، کاهش حدود ۵۰ درصدی اس اند پی ۵۰۰ با تسهیل قابل توجه بانک مرکزی همراه شد و ممکن است این مورد تغییر کرده باشد.

این استراتژیست حوزه کلان همچنین خاطرنشان کرد که بعید است عملکرد سختگیرانه فدرال رزرو به دلیل تورم سرسخت کاهش یابد.مک‌گلون گفت: «نمودار ما نشان می‌دهد که بیت‌کوین در محور ۳۰هزار دلاری معلق است اما از حرکت سریع نزدک در سه ماهه دوم عقب‌تر است.»

مک گلون علاوه بر این در توییتی اعلام کرد که بازار ارزهای دیجیتال در سه ماهه دوم سال با افزایش ارزش سهام در حال تضعیف بود و در حالی که دارایی‌های دیجیتالی برتر کاهش یافت در معرض دید قرار گرفت.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۱۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۰۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۹.۸۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۶ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰.۱ میلیارد دلار است که ۲۷.۴۹ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱.۸۹ میلیارد دلار است که ۹.۴۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۸.۰۸میلیارد دلار است که ۸۹.۹۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۲۱ دقیقه به وقت شرقی)

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۳۰ هزار و ۳۱۶.۱۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۸۶۹.۱۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۳۷ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۷ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۲۳۶.۲۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۱۱ درصد کاهش

۵- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها