• ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
  • کد خبر: 86685
طلا

قیمت طلا امروز، سه‌شنبه در حالی کاهش یافت که سرمایه‌گذاران منتظر نشانه‌های بیشتری در مورد وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده پیش از نشست فدرال رزرو در ماه جاری با توجه به افزایش انتظارات برای توقف افزایش نرخ بهره بودند

به گزارش کالاخبر ، قیمت طلا امروز سه‌شنبه با ثابت‌ ماندن دلار در نزدیکی بالاترین سطح اخیر کاهش یافت، اگر چه بازارها به دنبال نشانه‌های بیشتر در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ایالات‌متحده پس از توقف گسترده نرخ بهره در این ماه بودند.

بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۵۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با یک درصد کاهش به ۱۹۳۷ دلار رسید و روز جمعه به بالاترین سطح یک ماهه رسید. طلای آمریکا نیز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۱۹۳۸ دلار رسید.

بر اساس ابزار CME FedWatch، معامله‌گران احتمال ۹۳ درصدی را دارند که نرخ بهره فدرال رزرو در جلسه این ماه بدون تغییر باقی بماند و حدود ۶۰ درصد احتمال دارد که نرخ‌ها در سطح فعلی باقی بماند.

طبق گزارش رویترز، یک نظرسنجی نشان داد که روحیه سرمایه‌گذاران در منطقه یورو در ابتدای سپتامبر بیش از حد انتظار کاهش یافت زیرا ضعف اقتصادی آلمان همچنان عامل اصلی فشار بر منطقه بود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳.۹۴ دلار رسید، پلاتین ۰.۶ درصد کاهش یافت و به ۹۴۸.۲ دلار رسید و پالادیوم ثابت در ۱۲۲۱ دلار و ۴۵ سنت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها