میلگرد

شرکت فولاد آتیه خاورمیانه امروز؛ چهارشنبه ۲۹ شهریور اقدام به انتشار اوراق سلف موازی استاندارد میلگرد در بورس کالای ایران می‌کند.

به گزارش کالاخبر ، براساس اعلام مدیریت بازارهای مشتقه و صندوق های کالایی بورس کالای ایران، عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد فولاد آتیه خاورمیانه (سهامی خاص) در نماد «عمیلگرد ۳» به تعداد یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۲۴۹ قرارداد و با قیمت ۲۲۴ هزار و ۱۶۵ تومان در هر قرارداد ۱۰ کیلوگرمی، از طریق کارگزاری بانک مسکن در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ به عنوان دوره پیش گشایش و از ساعت ۱۱ تا۱۲:۳۰ به عنوان دوره عادی معاملات انجام می‌شود.

معاملات ثانویه آن از روز نخست مهر ۱۴۰۲ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. عرضه اوراق به روش گشایش انجام می‌شود.

در صورتی که در پایان مدت عرضه اولیه، بخشی از اوراق پذیره نویسی نشود، متعهد پذیره نویسی مکلف به خرید اوراق باقیمانده به قیمت تعیین شده در بازار است.

در صورتی که در پایان مدت عرضه اولیه، هیچ بخشی از پذیره نویسی اوراق صورت نگیرد، متعهد پذیره نویسی مکلف به خرید اوراق به قیمت پایه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و دریافت امیدنامه این اوراق، به بخش اوراق سلف موازی استاندارد در قسمت بازارها در سایت بورس کالا ایران مراجعه کرده و یا از لینک زیر اقدام کنید.

https://media.imereport.ir/d/۲۰۲۳/۰۹/۲۰/۰/۳۶۱۰۲.pdf?ts=۱۶۹۵۱۸۸۱۸۱۲۳۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها