سرمایه گذاری

رئیس اداره امور بین‌الملل سازمان بورس گفت: شعار منتخب سازمان بورس از میان شعارهای پیشنهادی آیسکو برای هفته جهانی سرمایه گذار "«سرمایه‌گذار آگاه درک درستی از رفتار انواع دارایی در شرایط تورمی پایدار داشته و از تاثیر تورم بر میزان جذابیت آنها مطلع است»، اعلام شد.

به گزارش کالاخبر به نقل از سنا، کریم کریمی، رئیس اداره امور بین‌الملل سازمان بورس واوراق بهادار، با اعلام این خبر گفت: کمپین جهانی «هفته سرمایه‌گذار» هر سال به مدت یک هفته در ماه اکتبر با نظارت آیسکو برگزار می‌شود و نهادهای نظارتی و مشارکت‌کنندگان در این رویداد به انعکاس ابتکارات، نوآوری‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه‌های آموزش سواد مالی و حمایت از سرمایه‌گذاران می‌پردازند.

وی افزود: آیسکو این اختیار را به نهادهای نظارتی و ذینفعان این رویداد داده است تا فعالیت‌های خود را در طول روزهای هفته و با انتخاب روزهای مشخصی ارائه کنند. در این راستا سازمان بورس و اوراق بهادار روزهای ۱۰ الی ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ را به عنوان روزهای برگزاری این رویداد در بازار سرمایه ایران اعلام کرده است.

کریمی در ادامه عنوان کرد: شعار منتخب سازمان بورس و اوراق بهادار از میان شعارهای پیشنهادی آیسکو برای «هفته جهانی سرمایه گذار» عبارتست از «سرمایه‌گذار آگاه درک درستی از رفتار انواع دارایی در شرایط تورمی پایدار داشته و از تاثیر تورم بر میزان جذابیت آنها مطلع است».

رئیس اداره امور بین‌الملل ابراز امیدواری کرد: بازار سرمایه ایران اقدامات شایانی را در راستای تحقق پیام‌های کلیدی کمپین امسال آیسکو که "تاب‌آوری سرمایه‌گذار"، "دارایی‌های کریپتو" و "صنعت مالی پایدار" است، صورت دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها