پذیره نویسی جواهر

پذیره نویسی دوازدهمین صندوق طلا با نماد جواهر که دوشنبه ۸ آبان با عرضه ۱۰۰ میلیون واحد سرمایه گذاری در بورس کالا آغاز شد و ظرف یک ساعت با موفقیت به اتمام رسید به دلیل استقبال بالای سرمایه گذاران و با مجوز سازمان بورس برای افزایش سقف واحدهای سرمایه گذاری این صندوق، ۱۰۰ میلیون واحد دیگر در روز سه شنبه ۹ آبان عرضه شد که بازهم با اقبال سرمایه گذاران این پذیره نویسی با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش کالاخبر ، پذیره نویسی دوازدهمین صندوق طلا با نماد جواهر از دیروز در بورس کالای ایران آغاز شد که با استقبال سرمایه گذاران در همان روز با موفقیت به اتمام رسید. در پی استقبال گسترده از این صندوق، فرایند پذیره نویسی به مدت دو روز کاری دیگر تمدید شد و با اقبال سرمایه گذاران ۱۰۰ میلیون واحد دیگر از این صندوق نیز در دومین روز مورد معامله قرار گرفت.

در جریان فرآیند پذیره نویسی در دومین روز، ۳۱ میلیون و ۷۱ هزار واحد از صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای زاگرس با نماد جواهر از سوی سهامداران حقیقی و ۶۸ میلیون و ۹۲۹ هزار واحد از سوی سهامداران حقوقی خریداری شد.

در پی استقبال سرمایه گذاران از صندوق طلای جواهر و فروش واحدهای سرمایه گذاری آن در مدت یکساعت طی روز گذشته، با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار با «تغییرات امیدنامه در خصوص افزایش سقف واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای زاگرس در دوره مجاز پذیره نویسی»، سقف مجاز برای پذیره نویسی واحدهای این صندوق به میزان ١٠٠ میلیون واحد دیگر افزایش یافت.

صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای زاگرس (جواهر) تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و براساس مقررات، اساسنامه و امیدنامه خود فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پذیره نویسی دوازدهمین صندوق طلا با نماد جواهر که از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در بورس کالای ایران آغاز شد، با استقبال بی نظیر سرمایه گذاران در مدت یک ساعت به اتمام رسید و با احتساب ۲ میلیون واحد سرمایه گذاری ممتاز، ۱۰۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار جذب شد.

۳۵ میلیون و ۳۹۰ هزار واحد سرمایه گذاری توسط خریداران حقیقی و ۶۲ میلیون و ۶۱۰ هزار واحد نیز توسط خریداران حقوقی خریداری شد.

پس از اتمام پذیره نویسی و ثبت صندوق، معاملات ثانویه واحدهای صندوق سرمایه گذاری طلای زاگرس (جواهر) در بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله بورس کالای ایران آغاز می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها