گواهی سپرده

در معاملات امروز بازار مالی، ۱۶۸.۶ هزار گواهی سپرده شمش طلا دست به دست شد که ارزش آن به ۵۵.۹ میلیارد تومان رسید. درمجموع نیز یک میلیون و ۹۱ گواهی سپرده به ارزش ۱۴۲ میلیارد تومان دست به دست شد که بیشترین حجم معاملات گواهی سپرده کالایی مربوط به گروه زعفران بود.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز بازار مالی بورس کالا، ۱۶۸ هزار و ۶۰۳ گواهی سپرده شمش طلا به ارزش ۵۵۹ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال (معادل ۵۵.۹ میلیارد تومان) دست به دست شد.

در این روز در بازار گواهی سپرده شمش طلا، ۴۷۶ دفعه معامله صورت گرفت.

در بخش گواهی سپرده کالایی درمجموع امروز یک میلیون و ۹۱ هزار و ۴۷۷ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال (معادل ۱۴۲.۸ میلیارد تومان) دست به دست شد.

در این روز یک هزار و ۸۹۳ دفعه معامله صورت گرفت. در این روز بیشترین حجم معاملات گواهی سپرده کالایی برای گروه زعفران بود.

همچنین در سمت حقیقی‌ها، ۷۰۹ خریدار و ۴۲۱ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۵ خریدار و ۱۳ فروشنده در بازار حاضر بودند.

۱۶۸.۶ هزار گواهی سپرده شمش طلا دست به دست شد

در معاملات امروز مربوط به صندوق‌های کالایی، ۳۴ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۹۱۳ واحد صندوق به ارزش یک هزار و ۴۴۰ میلیارد هزار ریال (معادل ۱۴۴ میلیارد تومان) دست به دست شد.

در این روز ۱۱ هزار و ۵۱۵ دفعه معامله صورت گرفت.

در معاملات مربوط به صندوق‌ها، در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۲۴۳ خریدار و ۲ هزار و ۳۳۱ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۲۴ خریدار و ۲۱ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات امروز صندوق‌های کالایی مربوط به صندوق طلای عیار مفید (عیار) به میزان ۵ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۸۶۰ واحد صندوق به ارزش ۴۰۷ میلیارد و ۴۰۵ میلیون و ۸۸۱ هزار ریال (معادل ۴۰.۷ میلیارد تومان) بود. دو صندوق س. طلای سرخ نوویرا (نهال) و س. پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) در رده‌های بعدی با بیشترین میزان حجم معاملات روبه‌رو بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها