گواهی سپرده سیمان

در بازار مالی بورس کالا،۴ میلیون و ۲۰۰ هزار گواهی سپرده کالایی دست به دست شد. در این روز ۲۵ میلیون واحد صندوق کالایی نیز دادوستد شد.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز بخش گواهی سپرده کالایی، ۴ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۲۹ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۷۴۰ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال (معادل ۱۷۴ میلیارد تومان) دست به دست شد.

در این بخش از معاملات ۲ هزار و ۲۱۷ دفعه معامله صورت گرفت. همچنین در بازار گواهی سپرده کالایی (به جز معاملات گواهی سپرده شمش طلا) در بخش حقیقی‌ها، ۵۰۸ خریدار و ۳۴۲ فروشنده و در بخش حقوقی‌ها، ۷۲ خریدار و ۵۷ فروشنده در بازار حضور داشت.

۴.۲ میلیون گواهی سپرده کالایی دست به دست شد

همچنین در بخش صندوق‌های کالایی امروز ۲۵ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۸۰۷ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال (معادل ۱۱۳.۲ میلیارد تومان) دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات در صندوق‌های کالایی برای صندوق طلای عیار مفید (عیار) به میزان ۸ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۶۱۸ واحد کالایی بود. صندوق طلای عیار مفید (عیار ۲) و صندوق س. طلای سرخ نوویرا (نهال) در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات جای داشتند.

در این بخش از معاملات ۸ هزار و ۵۶۹ دفعه معامله صورت گرفت.

در دادوستد صندوق‌های کالایی، در بخش حقیقی‌ها، ۳ هزار و ۷۶ خریدار و یک هزار و ۸۶۷ فروشنده و در بخش حقوقی‌ها، ۱۶ خریدار و ۶ فروشنده در بازار حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها