زعفران سحرخیز

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا ۵۸۷ هزار گواهی سپرده کالایی و ۴۷ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات گواهی سپرده کالایی برای گروه زعفران به ثبت رسید.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی ۵۸۷ هزار و ۵۰۲ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۹۸۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات برای گروه زعفران نگین به میزان ۳۲۵ هزار گواهی سپرده کالایی به ثبت رسید.

این در حالی بود که در این روز در بخش گواهی سپرده کالایی یک هزار و ۴۵۴ دفعه معامله صورت گرفت.

در بازار گواهی سپرده کالایی (به جز معاملات گواهی سپرده شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۳۳۳ خریدار و ۳۳۷ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها ۱۰ خریدار و ۷ فروشنده حاضر بودند.

زعفران در صدر معاملات گواهی سپرده کالایی

در بخش صندوق‌های کالایی نیز ۴۷ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۲۵۰ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۵۵۱ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال دست به دست شد. در این بخش ۱۲ هزار و ۴۱۳ دفعه معامله صورت گرفت.

در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۷۶۸ خریدار و ۲ هزار و ۷۳۴ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۲۳ خریدار و ۲۱ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات امروز صندوق‌های کالایی برای صندوق س. پشتوانه طلای زاگرس (جواهر) به میزان ۷ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۷۱۲ واحد صندوق کالایی به ثبت رسید. دو صندوق طلای عیار مفید (عیار) و صندوق س. طلای سرخ نوویرا (نهال) نیز در رتبه‌های بعدی پُرحجم‌ترین‌ها برای صندوق‌ها به ثبت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها