انبار سیمان

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا ۲ میلیون و ۶۶۱ هزار گواهی سپرده کالایی و ۶۸ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده برای سیمانی‌ها به میزان یک میلیون و ۸۵۴ هزار گواهی سپرده بود.

به گزارش کالاخبر، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۲۸۴ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات امروز بازار گواهی سپرده کالایی برای سیمان به میزان یک میلیون و ۸۵۴ هزار گواهی سپرده بود.

در این روز ۲ هزار و ۸۹ دفعه معامله صورت گرفت.

در معاملات امروز بازار گواهی سپرده کالایی (به جز معاملات شمش طلا) در سمت حقوقی‌ها ۵۴۵ خریدار ئ ۲۷۵ فروشنده و در سمت حقیقی‌ها، ۷۱ خریدار و ۶۱ فروشنده حاضر بودند.

بازار گواهی سپرده کالایی در دست سیمانی‌ها

در بخش صندوق‌های کالایی نیز امروز ۶۸ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۱۰۰ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۹۳۴ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۱۷ هزار و ۳۵ دفعه معامله صورت گرفت.

همچنین در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۸۶۵ خریدار و ۲ هزار و ۶۱۸ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۳۰ خریدار و ۱۹ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات صندوق‌ها برای صندوق س. طلا کیمیا زرین کاردان (گنج ۲) به میزان ۱۷ میلیون ۶۲۰ هزار و ۳۶۹ واحد صندوق کالایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها