گواهی سپرده کالایی

در معاملات امروز بازار مالی بورس کالا، ۵۹۴ هزار گواهی سپرده کالایی و ۳۵ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. در این روز در بازار گواهی سپرده کالایی، گروه زعفران صدر جدول را دوباره از آن خود کرد.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۵۹۴ هزار و ۶۰۹ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۱۲ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات برای گروه زعفران نگین به میزان ۳۳۱ هزار گواهی سپرده بود.

در معاملات امروز بازار گواهی سپرده کالایی، یک هزار و ۷۵ دفعه معامله صورت گرفت. در این روز (به جز معاملات شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۲۳۳ خریدار و ۱۹۱ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۹ خریدار و ۲ فروشنده در بازار حاضر بودند.

تغییر صدرنشین در بازار گواهی سپرده کالایی

همچنین مراحل بازار و ساعات ثبت معاملات در گواهی سپرده کالایی به شکل زیر است:

تغییر صدرنشین در بازار گواهی سپرده کالایی

صدرنشین معاملات در بازار صندوق‌های کالایی

در معاملات مربوط به صندوق‌های کالایی نیز ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۷۹۱ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۲۷۹ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۸ هزار و ۷۹۴ دفعه معامله صورت گرفت.

همچنین در این روز در سمت حقیقی‌ها، ۳ هزار و ۳۷۶ خریدار و یک هزار و ۶۶۵ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۲۲ خریدار و ۱۵ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات در بازار صندوق‌های کالایی برای صندوق س. کیمیا زرین کاردان (گنج) به میزان ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۴۶۸ واحد صندوق کالایی به ارزش ۲۰۵ میلیارد ریال بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها