بازار مالی و مشتقه

در معاملات هفتگی بازار مالی بورس کالا (۲۴ آذر تا یک دی ۱۴۰۲)، ۵ میلیون گواهی سپرده کالایی و ۱۹۸ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات در بازار گواهی سپرده کالایی برای گروه سیمان به میزان ۳ میلیون گواهی سپرده کالایی بود.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات هفتگی بازار گواهی سپرده کالایی (۲۴ آذر تا یک دی ۱۴۰۲)، ۵ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۷۲۰ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۴ هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال دست به دست شد.

در این مدت (به جز معاملات شمش طلا) ۳ هزار و ۱۸۵ دفعه معامله صورت گرفت.

در معاملات هفتگی بازار گواهی سپرده کالایی، بیشترین حجم معاملات برای گروه سیمان (ناپیوسته)، بیشترین ارزش معاملات برای گروه شمش طلا و بیشترین تعداد معامله برای گروه تمام سکه (طرح جدید) بود.

افزایش ۲۴ درصدی حجم معاملات صندوق‌های کالایی

در معاملات هفتگی بازار صندوق‌های کالایی (۲۴ آذر تا یک دی ۱۴۰۲)، ۱۹۸ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۷۱۷ واحد صندوق کالایی به ارزش ۶ هزار و ۷۲ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال دست به دست شد. در این مدت ۴۳ هزار و ۵۷۹ دفعه معامله صورت گرفت.

در معاملات هفتگی بازار صندوق‌های کالایی، بیشترین حجم معاملات برای صندوق س. پشتوانه سکه طلا (کهربا) با ۶۹ میلیون واحد، بیشترین ارزش معامله برای صندوق طلای عیار مفید (عیار) به میزان یک هزار و ۸۲۱ میلیارد ریال و بیشترین تعداد معامله برای صندوق س. پشتوانه طلای لوتوس به میزان ۱۲ هزار دفعه بود.

نکته مهم معاملات هفتگی بازار مالی افزایش ۲۴ درصدی حجم معاملات صندوق‌های کالایی نسبت به هفته ماقبل بود.

افزایش ۲۴ درصدی حجم معاملات صندوق‌های کالایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها