• ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
  • کد خبر: 88102
فولاد

به دنبال روند افزایشی در قراردادهای آتی بورس شانگهای، قیمت فولاد داخلی چین نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. قیمت‌ محصولات فولادی نیز به دلیل افزایش بهای مواد خام مانند سنگ‌آهن و زغال‌سنگ کک و همچنین احساسات مثبت بازار در حال افزایش است. علاوه بر این، قیمت صادراتی ورق گرم چین در این هفته نیز ثابت باقی مانده است.

روند صعودی قیمت بیلت چین

به گزارش کالاخبر به نقل از فولاد ایران،قیمت بیلت در بازار داخلی چین در روز ۲۲ دسامبر با ۵۰ یوان در تن (۷ دلار در تن) افزایش به ۳۶۸۰ یوان در تن (۵۱۶ دلار در تن) رسید. احساسات حمایتی بازار ناشی از معاملات آتی میلگرد، مواد اولیه و فولاد تمام شده قیمت بیلت را تقویت کرده است.

معاملات آتی بورس شانگهای، قیمت میلگرد چین با ۸۹ یوان در تن (۱۲ دلار در تن) به ۴۰۰۴ یوان در تن (۵۶۱ دلار در تن) افزایش یافت.

افزایش قیمت ورق گرم در چین

قیمت ورق گرم در بازار داخلی چین در هفته پیش افزایش یافت. قیمت رول ورق گرم در بازار داخلی چین در این هفته با ۳۰ یوان در تن (۴ دلار در تن) افزایش، به ۳۹۹۰ یوان در تن (۵۵۹ دلار در تن) رسیده است.

افزایش اخیر قراردادهای آتی SHFE، همراه با افزایش قیمت مواد خام، منجر به افزایش قیمت داخلی فولاد شد. ورق گرم در قراردادهای آتی ماه مه با ۷۵ یوان در تن (۱۱ دلار در تن) افزایش در ۲۲ دسامبر به ۴۱۲۲ یوان در تن (۵۷۸ دلار در تن) رسید در حالی که یک هفته پیش ۴۰۴۷ یوان در تن (۵۶۷ دلار در تن) بود.

قیمت پیشنهادات صادرات ورق گرم چین در ۵۷۵ دلار در هر تن ثابت ماند.

افزایش قیمت میلگرد در چین

قیمت میلگرد چینی با ۱۰ یوان در تن (۱ دلار در تن) افزایش، به ۳۹۰۰ یوان در تن (۵۴۷ دلار در تن) رسید در مقابل ۳۸۹۰ یوان در تن (۵۴۵ دلار در تن) یک هفته پیش، رسید

در معاملات آتی قرارداد ماه مه ۲۲ دسامبر در بوس شانگهای، قیمت میلگرد به ۴۰۰۲ یوان در تن (۵۵۵ دلار در تن) رسید، که ۷۰ یوان در تن (۱۰ دلار در تن) در برابر ۳۹۳۲ یوان در تن (۵۵۱ دلار در تن) یک هفته پیش افزایش یافت. به گزارش فولاد ایران، کاهش عرضه میلگرد منجر به افزایش قیمت میلگرد شد که این امر می تواند ناشی از عواملی مانند کاهش تولید توسط کارخانه های فولادسازی، کمبود مواد اولیه یا محدودیت های واردات باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها