رستگار

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با عرضه محصولات تولیدی در بورس کالا واسطه‌ها، دلالان و سفته‌بازان کنار می‌روند و محصولات به دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد.

به گزارش کالاخبر به نقل از سنا، حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در رابطه با مزیت عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا، اظهار کرد: پتروشیمی یکی از صنایع تخصصی کشور به حساب می‌آید و هر گونه قیمت‌گذاری دستوری و خارج ضابطه می‌تواند این صنعت را با چالش مواجه سازد.

او افزود: بورس کالا به سبب ابزارهای مناسب و سیستم شفاف ضمن آنکه بستر مناسبی برای عرضه محصولات پتروشیمی به حساب می‌آید زمینه را برای کشف قیمت واقعی نیز فراهم می‌سازد.

رفع قیمت‌گذاری دستوری

رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: دولت می‌بایست به منظور افزایش تولید محصولات و سودآوری صنایع قیمت‌گذاری دستوری را رفع و امکان عرضه محصولات را در بورس کالا فراهم کند.

رستگار گفت: محصولات پتروشیمی قبل از عرضه به بازار فیزیکی بورس کالا، تحت بررسی‌های دقیقی از نظر کیفیت قرار می‌گیرند، این امر به خریداران اطمینان می‌دهد که محصولاتی که خریداری می‌کنند، با مشخصات مورد انتظار و استانداردهای مربوطه سازگاری دارند.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان گفت: با عرضه محصولات تولیدی در بورس کالا واسطه‌ها، دلالان و سفته‌بازان کنار می‌روند و محصولات به دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها