• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر: 89248
سرب+روی

روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، فلز روی در بورس فلزات لندن با کاهش ۴۷ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، دو هزار و ۷۴۵ دلار قیمت‌گذاری شد .قیمت سرب نیز با افت ۳۷ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۱۱ دلار رسید.

به گزارش کالاخبر به نقل از فلزات آنلاین،قیمت روی در بورس فلزات لندن رو گذشته سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)، افت ۱٫۷ درصدی معادل ۴۷ دلار را به ثبت رساند؛ به گونه‌ای که در روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، روی دو هزار و ۷۹۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن روز گذشته به دو هزار و ۷۴۵ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

همچنین روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه، قیمت روی در «LME» نسبت به هفته قبل، با رشد ۱٫۶ درصدی برابر با ۴۲ دلار، از دو هزار و ۷۰۳ دلار به دو هزار و ۷۴۵ دلار به ازای هر تن افزایش یافت.

موجودی روی در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه با افت ۳۲۵ تنی، از ۲۵۶ هزار و ۱۷۵ تن به ۲۵۵ هزار و ۸۵۰ تن رسید.قیمت سرب در بورس فلزات لندن رو گذشته سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)، افت ۱٫۷ درصدی معادل ۳۷ دلار را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که در روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، سرب دو هزار و ۱۴۸ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن رو گذشته به دو هزار و ۱۱۱ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

همچنین روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه، قیمت سرب در «LME» نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۶ درصدی معادل ۳۵ دلار، از دو هزار و ۱۴۶ دلار به دو هزار و ۱۱۱ دلار به ازای هر تن رسید.

موجودی سرب در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه با کاهش دو هزار و ۷۷۵ تنی، از ۲۷۱ هزار و ۵۲۵ تن به ۲۶۸ هزار و ۷۵۰ تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها