بیگلری

عرضه پسته در بورس کالای ایران راهکاری برای ایجاد بازارهای بین المللی جدید است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عضوکمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس با بیان این مطلب گفت: یکی از موضوعاتی که در اقتصاد مقاومتی اهمیت ویژه ای دارد، بازگشت دسترنج مردم به خودشان است.

شهباز حسن پور بیگلری، درباره وضعیت عرضه پسته در بورس کالا، گفت: عرضه پسته در بورس کالا علاوه برایجاد بازارهای فروش جدید می تواند ارز آوری را نیز برای کشور به ارمغان بیاورد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا عاملی برای رونق بخشیدن به بخش کشاورزی تلقی می شود، تصریح کرد:با توسعه فروش محصولات کشاورزی در بورس کالامی توان دست دلالان و واسطه ها را در صنعت کشاورزی قطع کرد.

وی ادامه داد: برای تسری در عملیاتی کردن شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ارائه محصولات در بورس کالا می تواند به عنوان اهرمی جهت حمایت از تولید داخلی تلقی شود.

 بیگلری افزود: حذف دلالان و واسطه ها از چرخه تولید راهکاری اصولی برای توزیع محصولات تلقی می شود؛ زیرا بدیهی است که زمانی که محصول به طریق تولید به مصرف در گردونه بازار فروش قرار بگیرد، محصول با نرخ مناسب و منطقی بفروش می رسد تا علاوه بر کشاورز مصرف کننده نیز از شرایط تبادلات تجاری رضایتمند باشند.

عضوکمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: یکی از دیگر مزیت های ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا فروش محصولات با درجه کیفیت بالا است این در حالی است که ارتباط تنگاتنگی میان تولید کننده و مشتری با ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا ایجاد می شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها