نساجی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۱۱ هزار و ۱۳۰ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پلیمری ۱۴ هزار و ۸۸۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۴۰ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی همچنان با رقابت از سوی معامله گران داد و ستد شدند.

پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون با عرضه ۲۰۴۶ تنی به میزان ۹۱۷۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۹۰۲ تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۲۹۳ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن فیلم HP۵۲۵J این پتروشیمی هم با عرضه ۲۴۲۰ تنی به میزان ۱۵۴۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۹۳۸ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن نساجی HP۵۰۰J مارون هم با عرضه ۵۲۸ تنی ۲۱۵۶ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۰۸ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰پلی نار هم با ۱۰۰۸ تن عرضه ۳۶۷۵ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۰۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۶۵ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L پتروشیمی نویدزرشیمی با ۲۱۰ تن عرضه ۱۳۰۲ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با میانگین نرخ ۴ هزار و ۲۵۱ تومان معامله کردند.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK رجال هم با ۲۱۰ تن عرضه ۷۱۴ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا ۴ هزار و ۲۵۴ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن فیلم HP۵۲۵J پتروشیمی مارون و پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها