1505.jpg

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۱۴هزار و ۶۸۸ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پلیمری ۱۹ هزار و ۱۶۹ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۰ هزار و ۷۹۱ تن رقم خورد.
در همین حال امروز رقابت برای خرید پلی پروپیلن ها نسبت به هفته گذشته اندکی کاهش یافت. به طوری که پلی پروپیلن نساجی  ZH۵۱۰L نویدزرشیمی با حجم ۵۰۴ تن ۱۳۶۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۳۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۹۱ تومان رقم خورد.
همچنین پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم با حجم ۸۰۰ تن ۱۵۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۳۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۶۶ تومان رقم خورد.
پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R شازند هم با حجم ۶۰۰ تن به میزان ۷۲۰ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۳ هزار و ۲۳۷ تومان خریداری شد. پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون هم با حجم ۸۸۰ تن ۱۶۲۸ تن تقاضاداشت و با میانگین قیمت ۳ هزار و ۲۷۶ تومان مورد معامله قرار گرفت. گرید Z۳۰G هم با حجم ۲۲۰ تن ۳۵۲تن تقاضا داشت، میانگین قیمت خرید این کالا ۳ هزار و ۲۵۲ تومان رقم خورد.
در همین حال پلی پروپیلن های شیمیایی نیز با نرخ پایه معامله شده و برخی از تناژ عرضه این کالاها وارد سیستم مچینگ شد.
علاوه بر پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B پتروشیمی جم هم وارد سیستم مچینگ شد، بخشی از تناژ پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه و پلی اتیلن سنگین تزریقی  ۶۰۵۱۱UV جم و پلی اتیلن سنگین فیلم آریاساسول هم وارد سیستم مچینگ شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها