در این دوره، فقط آزمون‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت قلم و کاغذی برگزار می‌شود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای با بیان مطلب فوق در خصوص شرایط شرکت در این آزمون‌ها گفت: فارغ‌التحصیلان رشته‌های دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم چنین افرادی که حداکثر تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۵ فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند در این دوره از آزمون‌ها شرکت کنند.

وی تأکید کرد: بدیهی است در صورتی که فردی بدون داشتن شرایط فوق اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون کند، پاسخ‌نامه وی تصحیح نخواهد شد.

فروغ نژاد با اعلام اینکه زمان این آزمون‌ها به دلیل برگزاری انتخابات سال جاری در اسفندماه، ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود، گفت: این دوره از آزمون‌ها به طور هم زمان در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، یزد و ساری برگزار خواهد شد.

وی هم چنین تأکید کرد با توجه به اینکه آزمون اصول بازار سرمایه، پیش نیاز آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه است، در صورت نداشتن مدرک اصول بازار سرمایه، به هیچ عنوان در آزمون تحلیل‌گری بازار سرمایه ثبت نام نکنند. تاریخ ثبت نام از ۵ دی ماه آغاز می شود وداوطلبان می توانند برای آشنایی با سرفصل آزمون‌ها و شرایط شرکت در آزمون به سایت اداره آموزش و امور گواهی ‌نامه‌های حرفه‌ای به آدرس   http://reg.seo.ir ​ مراجعه کنند. 

منبع: سنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها