Testing (1).jpg

آزمون های اصول بازار سرمایه و تحلیلگری دو مرتبه در سال جاری برگزار می شود که مرتبه اول در شهریور ماه و مرتبه دوم در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه اجرا می شود و نتایج نیز به فاصله کمتر از یک ماه از زمان برگزاری آزمون اعلام می شود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، با آغاز سال جدید طبق روال همیشگی آزمون های گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه برگزار می شود تا فعالان و تحلیلگران بازار سرمایه با قبولی در این آزمون ها و دریافت گواهینامه های حرفه ای هر چه بیشتر بر سطح آگاهی و دانش خود بیافزایند و شرایط لازم جهت فعالیت در بازار سرمایه و شرکت های فعال در این زمینه را احراز کنند.

در همین ارتباط، رییس اداره گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه گفت: در خصوص برنامه زمان بندی برگزاری آزمون های الکترونیکی در اواخر فروردین ماه جاری یا اوایل اردیبهشت ماه امسال اطلاع رسانی می شود. بر این اساس از اردیبهشت ماه سال جاری آزمون های الکترونیکی گواهینامه های حرفه ای به طور مستمر در هر هفته برگزار می شود و نتایج آن ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

حیدر فروغ نژاد همچنین در خصوص آزمون هایی که به صورت کاغذی برگزار می شود، ابراز داشت: آزمون های اصول بازار سرمایه و تحلیلگری دو مرتبه در سال جاری برگزار می شود که مرتبه اول در شهریور ماه و مرتبه دوم در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه اجرا می شود و نتایج نیز به فاصله کمتر از یک ماه از زمان برگزاری آزمون اعلام می شود.

وی افزود: برنامه هایی جهت برگزاری آزمون اصول بازار سرمایه و تحلیلگری به صورت الکترونیکی در نظر داریم که در صورت امکان این برنامه اجرایی خواهد شد. همچنین آزمون معامله گری به صورت الکترونیکی و کاغذی برگزار می شود.

رییس اداره گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه در خصوص هزینه ثبت نام در آزمون ها نیز گفت: این مجموعه ناظر برگزاری آزمون ها است و شرکت اطلاع رسانی پس از بررسی و تأیید کمیته گواهی نامه ها می تواند تغییراتی در هزینه ثبت نام اعمال کند که این شرکت نیز پس از اعمال افزایش قیمت طی سال گذشته فعلاً درخواستی در این خصوص ارسال نکرده است.

منبع: بورس نیوز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها