فعالان تالار نقره ای امروز شاهد رشد قابل توجه حجم معاملات انواع محصولات کشاورزی بودند به طوریکه حجم معاملات به نسبت دیروز با افزایش ۱۲ برابری روبه رو شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» به نقل از عصر بازار، امروز در مجموع ۷۳ هزار و ۵۳۳ تن کالا روی تابلوی عرضه رفت که در نهایت ارزش کل معاملات به ۶۱۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۹۷۱ هزار ریال رسید. بر این اساس در تالار صنعتی و معدنی ۲۷ هزار و ۹۲۸ تن انواع کالا عرضه شد که سه هزار و ۷۲۶ تن آن به ارزش ۴۶۹ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.؛البته این گروه توانست بیش از ۷۵ درصد ارزش بازار را به خود اختصاص دهد.

در دومین روز هفته در رینگ کشاورزی ۲۴ هزار و ۶۰ تن کالا عرضه شد که در نهایت ۶ هزار و ۴۲۰ تن آن به ارزش ۷۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال معامله شد. به این ترتیب حجم معاملات این تالار نسبت به معاملات دیروز یک هزار و ۱۳۴ درصد رشد داشت.

همچنین ۲۱ هزار و ۵۴۵ تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی در تالار متبوع خود عرضه شد که ۶ هزار و ۸۵۶ تن آن خریدار پیدا کرد تا در نهایت ارزش معاملات این رینگ به رقم ۶۵ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۵۶۱ هزار ریال برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها