زعفران

معاملات گواهی سپرده زعفران در نماد «زعف۹۷۰۸پ۰۵» در حالی از ابتدای خرداد ماه جاری آغاز شده که در روز گذشته رکورد جدیدی در این نماد به ثبت رسید.

به گزارش«کالاخبر»،معاملات گواهی سپرده نگین زعفران در نماد مذکور در حالی از ابتدای ماه جاری آغاز شده که طی روز گذشته تعداد ۵۰ هزار و ۵۵۰ قرارداد مورد معامله قرار گرفت که رکوردی جدید در این معاملات محسوب می شود.
این تعداد قرارداد در حالی معامله شد که معادل حدود ۵۰ کیلو و ۵۵۰ گرم زعفران نگین است و معامله این تعداد قرارداد را می توان شاهدی بر رونق معاملات بازار گواهی سپرده زعفران دانست.
حجم معاملات آتی با بازار گواهی سپرده زعفران همسو شد
همزمان با ایجاد رونق معاملاتی در بازار گواهی سپرده زعفران در بورس کالای ایران، حجم معاملات بازار آتی زعفران نیز با افزایش در حجم معاملات و موقعیت های باز همراه شد. بطوریکه، طی روز گذشته ۴۴۶۲ قرارداد آتی زعفران برای سررسید شهریور ماه ۹۷ به ارزشی معادل ۳۲ میلیارد و ۶۴۵ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال معامله شد.
در این بازار تعداد موقعیت های باز نیز به بیش از ۴۵۰۷ موقعیت افزایش یافت که این تعداد نسبت به روز معاملاتی پیش از آن با افزایش ۱۱۱۳ تایی همراه بود.
قیمت تسویه روزانه اما بدون تغییر ماند. اما قیمت هر گرم زعفران نگین در بالاترین سطح به حدود ۷۳ هزار و ۶۰۰ ریال و در پایین ترین سطح به رقم ۷۱ هزار و ۹۰۰ ریال رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها