معدن

رئیس هیات عامل ایمیدرو از جذب ۳۲۰ هزار میلیارد ریال منابع بخش خصوصی و غیردولتی برای تکمیل طرح های نیمه تمام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خبر داد که در پنج سال گذشته جذب شده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، مهدی کرباسیان افزود: ایمیدرو پارسال بیش از سه میلیارد دلار پروژه جدید افتتاح کرد و برای جلوگیری از خام فروشی، طرح هایی همچون خط تولید فولاد و مس، بهره برداری از خطوط زنجیره تولید کنسانتره و گندله و سه پروژه تولید آهن اسفنجی به بهره برداری رسید.

وی همچنین اظهار داشت: طی سال های گذشته برنامه ریزی برای اکتشاف ۲۷۰ هزار کیلومتر مربع از پهنه های کشور در اولویت قرار گرفت و به طور جدی از بهار ۱۳۹۳ آغاز و پارسال ۲۰۰ هزار کیلومتر مربع آن نهایی شد.

کرباسیان درباره انتخاب ایمیدرو به عنوان دستگاه برتر دولتی در جشنواره شهید رجایی امسال گفت: جذب سرمایه های بخش خصوصی و غیردولتی،‌ ارزآوری و شفاف سازی، از دلایل انتخاب این سازمان بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: واگذاری های گسترده در زمینه معدن و صنایع معدنی با مشارکت بخش خصوصی، افزایش ظرفیت های تولید در طلا، فولاد، مس، سنگ آهن و پودر آلومینیوم در واحدهای زیرپوشش، به بهره برداری رساندن پروژه های زنجیره فولادی و همچنین تهیه نقشه راه معدن و صنایع معدنی کشور، دیگر اقدام های ایمیدرو بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها