بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۹ شهریورماه ۵۷۱ هزار و ۱۱۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۲۰ و ۴۲ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر» ، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۶۹ هزار و ۸۰۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۰ هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۲۵۰ هزار و ۹۹۰ تن فولاد، یک کیلوگرم شمش طلا، ۱۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۳ هزار و ۷۰۰ تن مس و ۱۱۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۵ هزار و ۲۷۹ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۱۴هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۵۴ هزار و ۹۹۹ تن قیر ، ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۵۰۰ تن عایق رطوبتی، ۷۵ هزار و ۱۱۰ تن مواد پلیمری، ۲۹ هزار و ۷۰ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، ۷۷ هزار تن وکیوم باتوم و ۲۳ هزار تن لوب کات معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۳۶ هزار و ۵۲۵ تن انواع کالا به ارزش ۷۳۶ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۳۶ هزار و ۵۲۰ تن گندم و ۵ تن و ۴۰۰ کیلوگرم زعفران مشاهده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها