بورس

در هفته منتهی به ۱۴ شهریور ماه، ۴۴۰ هزار و ۴۵۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که بررسی معاملات نشان می دهد وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر) با ثبت معامله بیش از ۱۲۹ هزار تن و فولاد با ۱۲۱ هزار تن، صدرنشین معاملات بورس کالا در هفته گذشته بودند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۱۲۸ هزار و ۴۶۹ تن انواع کالا به ارزش ۷ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۲۱ هزار و ۵۶۹ تن فولاد، ۳ هزار و ۶۷۰ تن مس، یک هزار و ۵۰۰  تن آلومینیوم، ۱۳۰ تن کنسانتره مولیبدن، یک هزار و ۶۰۰ تن کک و ۳۱ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۱۱ هزار و ۶۱۵ تن انواع کالا به ارزش ۱۲ هزار و ۸۹۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۲۹ هزار و ۴۸۰ تن وکیوم باتوم، ۹۲ هزار و ۱۰۸ تن قیر، ۵۱ هزار و ۹۵۷ تن مواد پلیمری، ۲۰ هزار و ۲۶۸ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۱۱۵ تن عایق رطوبتی، ۴۰ تن آرگون، ۱۲ هزار تن لوب کات و ۲ هزار و ۹۷۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۳۶۶ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها