طلا

تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها در روزهای آینده تحت تاثیر متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و مذاکرات تجاری واشنگتن و پکن قرار خواهد داشت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سایت طلا، سرمایه گذاران بین المللی طی روزهای آینده منتظر انتشار متن مذاکرات نشست نوامبر فدرال رزرو آمریکا خواهند بود. انتشار این مذاکرات تاحد زیادی وضعیت نرخ بهره و سیاست های پولی فدرال رزرو طی ماه های آینده را روشن خواهد کرد.

بر اساس این گزارش پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر برای چهارمین بار نرخ بهره را در سال ۲۰۱۸ افزایش خواهد داد.​دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز قصد دارد در حاشیه نشست رهبران گروه ۲۰ در آرژانتین با رئیس جمهور چین دیدار و درباره مسائل مهم تجاری مذاکره کند.

این تحولات در شرایطی است که رهبران اروپا و بریتانیا نیز سرانجام بر سر توافق برگزیت به جمع بندی نهایی رسیده اند و اکنون پارلمان انگلیس باید نظر خود را درباره این توافق اعلام کند.

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا نیز روز چهارشنبه سخنرانی مهمی خواهد داشت. انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت کالاهای مهم و راهبردی داشته باشد.

امروز سه شنبه آمارهای شاخص اعتماد مصرف کننده آمریکا اعلام می شود. چهارشنبه تازه ترین ارزیابی ها از رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد. جرومی پاول سخنرانی مهمی خواهد داشت و آمارهای فروش مسکن در آمریکا اعلام می شود.

روز پنجشنبه نیز شاخص اعتماد تجاری نیوزلند منتشر می شود. آلمان آمارهای اولیه نرخ تورم را اعلام می کند. ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا سخنرانی مهمی در فرانکفورت خواهد داشت.

فدرال رزرو آمریکا نیز متن مذاکرات نشست نوامبر را منتشر خواهد کرد.

روز جمعه روسای جمهور آمریکا و چین دیدار خواهند کرد. چین آمارهای مربوط به تولیدات صنعتی را منتشر می کند. آمارهای اولیه نرخ تورم منطقه یورو نیز منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها