انجمن

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بیان اینکه انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه می‌تواند پل ارتباطی خوبی میان بازار سرمایه و کمیسیون اقتصادی مجلس باشد، گفت: تشکیل این انجمن صنفی یکی از خلاء‌های موجود را در این بازار برطرف کرده است.

به گزارش «کالاخبر»به نقل از خانه ملت، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه که در محل کمیسیون اقتصادی برگزار شد، گفت: یکی از رسالت‌های اصلی که اصحاب رسانه در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور دارند، داشتن نگاه تخصصی و کارشناسی به موضوعات مختلف است که تبلور این موضوع را می‌توان در تشکیل تشکل‌های رسانه‌ای و انجمن‌های خبرنگاری مشاهده کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس بازار سرمایه نیز از جمله حوزه‌هایی است که نیاز به ارائه کار رسانه ای تخصصی این‌گونه تشکل‌ها در آن، طی سال‌های گذشته با توجه به قدمت ۵۰ ساله بورس در کشور احساس می‌شده است.

وی با استقبال از تشکیل انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه تصریح کرد: از تشکیل این انجمن که جای خالی آن سال‌ها است در اقتصاد و بویژه بازار سرمایه کشور احساس می‌شود، بسیار خرسندم هستم و بدون شکل این انجمن و فعالیت‌های آن در راستای بیان مشکلات اقتصادی به متولیان کشور و البته ارائه راهکارها می‌توان بسیار مفید و موثر واقع شود.

پورابراهیمی اظهار داشت: به عنوان مثال یکی از دغدغه‌های اهالی بازار سرمایه در فصل بودجه تصویب موادی است که بازار سرمایه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به طور حتم این انجمن می‌تواند نقش بسزایی در انتقال دیدگاه‌های دست‌اندرکاران این بازار به نمایندگان مجلس ایفا کند.

وی با بیان اینکه انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه می‌تواند پل ارتباطی خوبی میان بازار سرمایه و کمیسیون اقتصادی مجلس باشد، اظهار داشت: تشکیل این انجمن صنفی یکی از خلاء‌های موجود را در این بازار برطرف کرده است؛ به طوری که می‌توان از نظرات و پیشنهادهای انجمن در فراکسیون بازار سرمایه و کمیسیون اقتصادی مجلس بهره برد

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: علاوه بر این بسیاری از لوایح و مصوبات مجلس شورای اسلامی نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق است و رسانه‌ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند. در این راستا انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه می‌تواند این وظیفه خطیر را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها