بساق زاده

ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی با تولیدی شدن ۲ طرح جدید پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری افزایش خواهد یافت.

به گزارش «کالاخبر» علی محمد بساق زاده مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: طرح متانول کاوه در اواخرسال ۹۷ تولید آزمایشی خود را آغاز کرده است و به تدریج درسال جاری با افزایش تولید و نرمال شدن شدن واحد شاهد تولید بیشتر تجاری هرچه بیشتر این طرح خواهیم بود.

وی افزود: ۳ واحد از فاز نخست پتروشیمی بوشهر نیز براساس برنامه ریزی های انجام شده در نیمه نخست امسال به بهره برداری خواهد رسید و واحد شیرین سازی و اتان ریکاوری تولید خود را بطور آزمایشی ازچندی قبل آغاز کرده اند و واحد متانول نیز در مرحله پیش راه اندازی است.

بساق زاده با بیان این که پیش بینی می شود بخش های دیگری از پتروشیمی دماوند به عنوان تامین کننده یوتیلیتی مجتمع های پتروشمیی در فاز ۲ پتروشیمی درعسلویه نیز تا پایان نیمه نخست سال جاری تولیدی شوند گفت: امسال با تکمیل فازنخست دماوند به غیر از واحد پساب صنعتی واحد های این فاز وارد مدار تولید می شوند .

عضوهیئت مدیره شرکت ملی پتروشیمی با اشاره به این که انتقال دانش فنی و بهره گیری از فناوری های نوین باید ازسوی سازندگان ایرانی مورد توجه قرار بگیرد گفت: سازندگان تجهیزات صنعت در بخش های مختلف صنعت نفت در سال های اخیر به رشد قابل توجهی دست یافته و توانسته اند در تولید بسیاری از کالاها موفق عمل  کنند .

وی با تاکید بر حمایت از سازندگان ایرانی تصریح کرد: خوشبختانه استفاده از قطعه ها و تجهیزات تولید داخل از سوی طرح های در حال ساخت پتروشیمی در مناطق مختلف کشور افزایش یافته است و در بیشتر طرح ها و مجتمع های پتروشیمی کشور به دنبال استفاده از توانایی داخلی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها