شیمیایی

حجم تولید صنایع شیمایی قاره سبز در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی با شیب چشمگیری کاهش یافت.

به گزارش «کالاخبر»به نقل از پایگاه اینترنتی آی سی آی اس (ICIS)، بر اساس تازه ترین گزارش شورای صنایع شیمیایی اروپا (Cefic)، حجم تولیدات صنایع شیمیایی قاره سبز در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی با شیب چشمگیری کاهش یافت. این رقم در سه ماهه سوم و چهارم به ترتیب ۱.۲ و ۳.۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن افت داشت.

فدراسیون تجارت صنایع شیمیایی اروپا در گزارش ماهانه خود درباره روند بازار محصولات صنایع شیمیایی اعلام کرد: حجم تولیدات صنایع شیمیایی با کند شدن آهنگ رشد اقتصاد جهانی همچنان روندی کاهشی را دنبال می کند.

داده های منتشر شده نشان می دهد که حجم تولیدات صنایع شیمیایی اروپا در تمام مدت پارسال ۰.۷ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۷ میلادی پایین تر بود.

اگر چه قیمت های تولیدکنندگان در سال ۲۰۱۸ میلادی ۳.۷ درصد بالاتر از سال پیش از آن بود. همین موضوع به رشد رقم فروش کل پارسال شامل فروش داخلی در اتحادیه اروپا و صادرات انجامید. به این ترتیب صنایع شیمیایی اروپا رشدی ۳.۳ درصدی، معادل ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورویی را در رقم فروش خود تجربه کرد که در نتیجه آن رقم یادشده در مجموع به ۵۷۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون یورو رسید.

داده های سالانه همچنین نشان داد که صادارت پتروشیمی اتحادیه اروپا به ایالات متحده سال گذشته رشدی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورویی داشت. این موضوع کمک کرد صادرات کل صنایع شیمیایی اتحادیه اروپا به آمریکا تا سقف ۱۰.۳ درصد رشد یابد و به رقم ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو بالغ شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها