image_fullsize_94207a4b-d2d4-4df7-a294-e28a06a03f51_f83a1712-b829-49b9-a00e-6cd528b24f38_main-full.jpg

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روند اقتصادی خود را در زمینه رشد اقتصادی و کاهش تورم در سال آینده ادامه خواهیم داد، گفت: برای رابطه بهتر با دنیا خود را آماده کرده‌ایم.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حسن روحانی، پس از آخرین جلسه هیأت دولت در سال ۹۴ در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به فرا رسیدن سال ۹۵، اظهار کرد: در سال ۹۴ شاهد باران پربرکت الهی برای سرزمین خشک‌مان بودیم. در این سال شاهد سربلندی ملت در برجام و پایان تحریم‌ها بودیم. در همین سال مردم در هفتم اسفندماه حماسه بزرگی خلق کردند.

وی با بیان این‌که «همواره بهار پیام‌های خاص خود را دارد»، خاطرنشان کرد: بهار همواره پیام‌های خاص خود را دارد؛ بهار پیام اعتدال و میانه‌روی را برای همه ما دارد؛ بهار پیام صلح و دوستی و برادری دارد و در بهارش باید به همه ایرانیان صمیمیت و صفای خود را نشان دهیم و صله ارحام را با دوستان، همشهریان و هموطنان خود پاس بداریم.

روحانی خاطرنشان کرد‌: سال جدید باید آشتی بین همه احزاب و گروه‌ها باشد و مثل سال قبل سال همدلی و همزبانی باشد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد:  بهاری را آغاز می‌کنیم که بانک‌ها و بیمه‌های ما تحریم نیستند و سرمایه‌گذاری در کشور ما آغاز شده و حقوق هسته‌ای ما به رسمیت شناخته شده و دنیا تعامل سازنده ما را باور کرده که ما این تعامل را با دنیا ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: مردم ما از تنش بیزار هستند. کشورهایی که مسیر تنش را انتخاب کردند انشاءالله به صلح و صمیمیت بازگردند، آنهایی که ناجوانمردانه بحث تست موشکی ما را به شورای امنیت بردند ناامیدانه برگشتند، ما قصد تجاوز به کشوری از همسایگان خود را نداریم و فعالیت موشکی ما کاملا دفاعی است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روند اقتصادی خود را در زمینه رشد اقتصادی و کاهش تورم در سال آینده ادامه خواهیم داد، گفت: میزان صادرات نفت به ۲ میلیون بشکه در سال خواهد رسید.

آن گونه که خبرگزاری های فارس و ایسنا گزارش داده اند، روحانی با بیان اینکه حفظ محیط زیست باید یکی از اصول ما در ایام عید باشد، گفت: همه دستگاه‌ها آماده ارائه خدمات به مردم هستند و همه ارگان‌های مربوطه در ستاد نوروزی فعال بوده که از همه ارگان‌هایی که در این ایام مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم که در جلسه هیأت دولت وزیر راه گفت که در این ایام در مسیرهای شمالی چند مسیر موقتا باز می‌شود اما تکمیل نهایی این مسیرها چند ماه دیگر زمان می‌خواهد که دولت این مسیرها را و همچنین مسیرهای ریلی را تا پایان سال تکمیل خواهد کرد.

منبع: اقتصادنیوز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها