مس

قیمت مس در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۲ شهریور ماه، به روند صعودی خود ادامه داد و با ثبت رکورد پنج هزار و ۸۷۰ دلار به‌ازای هر تن، به بیشترین قیمت خود در ۴۳ روز گذشته رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۲ شهریور ماه با ۰.۵ درصد رشد نسبت به روز قبل و رشد ۱.۴ درصدی نسبت به هفته قبل همراه بوده است. در پایان این روز قیمت مس در بازار فلزات لندن، به پنج هزار و ۸۷۰ دلار بر تن رسید.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۲۲ شهریور ماه نیز افزایش ۰.۴ درصدی نسبت به روز قبل و رشد ۱.۴ درصدی نسبت به هفته قبل داشته است. در پایان این روز قیمت سه ماهه مس در بازار بورس فلزات لندن، پنج هزار و ۸۹۶ دلار بر تن گزارش شده، قیمت مس با افزایش روز جمعه بیشترین قیمت را در ۴۳ روز گذشته تجربه کرده است. این افزایش قیمت را می‌توان به کاهش نرخ بهره دلار توسط فدرال رزرو نسبت داد که علاوه بر مس، روی قیمت سایر فلزات اساسی تاثیر مثبت گذاشت.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۲ شهریور ماه کاهش سه هزار و ۱۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن داشته و به ۲۹۶ هزار و ۶۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نمایانگر این است که بازار مس بورس فلزات لندن روز جمعه ۲۲ شهریور ماه در وضعیت کانتنگو به‌سر می‌برد و اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز برابر با ۲۶ دلار بر تن بود. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با کاهش هفت دلار بر تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها