مس

قیمت مس در LME روز دوشنبه ۱۶ دی ماه، ۲۱ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن افزایش داشته و بیشترین قیمت در چهار روز گذشته را تجربه کرده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه در معاملات بورس فلزات لندن با افزایش ۲۱ دلاری، نسبت به روز جمعه ۱۱ دی ماه، ۰.۳ درصد رشد داشت اما نسبت به هفته گذشته با کاهش ۱.۴ درصدی  همراه بود و در روز ۱۶ دی ماه، به ۶ هزار و ۹۸ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۱۶ دی ماه، با رشد ۰.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل ۱۵ دلار، از ۶ هزار و ۱۰۵ دلار در روز جمعه به ۶ هزار و ۱۲۰ دلار رسید، اما قیمت سه ماهه فلز سرخ ۱.۵ درصد افت نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه، با کاهش یک هزار و ۶۵۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۴۴ هزار و ۵۲۵ تن به ۱۴۲ هزار و ۹۰۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با کاهش ۶ دلار بر تنی نسبت به روز جمعه همراه بود و با این میزان کاهش به ۲۲ دلار بر تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها